ویژگی ها، نحوه خرید و چگونگی نصب سیم خاردار برای دور باغ
ویژگی ها، نحوه خرید و چگونگی نصب سیم خاردار برای دور باغ
تاریخ : ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
زمان مطالعه : دقیقه

سیم خاردار که در یک محیط کشاورزی استفاده می شود، یک اقدام حفاظتی موثر برای ایمن نگه داشتن و محافظت از باغ و زمین به حساب می آید. گاهی اوقات نیز، در انواع باغ وحش ها برای حصارکشی دور حیوانات از این محصول استفاده می کنند. سیم خاردار برای دور باغ، مزارع و پارک ها قابل نصب است اما چگونگی نصب آن اهمیت دارد و بر میزان دوام و ماندگاری محصول تاثیر می گذارد. سیم خاردار نصب شده می تواند یک بازدارنده بصری و فیزیکی قدرتمند باشد و از ورود افراد غریبه به محیط داخلی باغ جلوگیری به عمل بیاورد.


نصب و مونتاژ سیم خاردار ، اهمیت فراوانی دارد و اصولا این کار باید با دقت فراوانی انجام بگیرد. در مواردی، افراد خود اقدام به نصب این محصول می کنند اما اگر می خواهید که عمل نصب سیم خاردار برای دور باغ به بهترین شکل انجام بگیرد، بهتر است که از یک فرد متخصص کمک بگیرید.


در اینجا چند نکته و ترفند نصب سیم خاردار برای دور باغ وجود دارد که به شما کمک می کند پروژه حصارکشی شما به خوبی پیش برود:


برای نصب این محصول، بهتر است که ابتدا سیم های بافته شده را از بسته بندی خارج کرده و آن ها را از یکدیگر جدا کنید. سیم های عمودی را بریده و به شکل نوار تهیه کنید. سپس نوبت به سیم های افقی می رسد. سیم های افقی را نیز پس از بازکردن، باید به دور میله مخصوص بپیچید.

 

برای نصب نیز، ابتدا باید ارتفاع مورد نظر خود را مشخص کنید؛ سپس میله های عمودی را در اندازه ها و فاصله های مشخص از یکدیگر در زمین قرار دهید. حال نوبت به نصب سیم ها می رسد و شما باید برحسب اندازه، آن ها را با کمک وسایل و تجهیزات، در جای خود محکم قرار دهید و آن ها را به شکلی عمودی و افقی نصب کنید. دقت داشته باشید که انجام این کار توجه بالایی را می طلبد و بهتر است که با حساسیت خاصی انجام شود. حین انجام این کار حتما دستورالعمل ها را رعایت کنید و با داشتن وسایل ایمنی، خود را از خطرات احتمالی در امان نگه دارید.

 

سیم-خاردار-برای-دور-باغ

 

نقش سیم خاردار در زندگی مدرن


اساساً حصار سیمی نقش بزرگی را در زندگی مدرن، هم روستایی و هم شهری ایفا می کند. حصار سیمی می تواند به ایمن نگه داشتن کودکان در اطراف یک استخر کمک کند، یا می تواند با خیال راحت مناطق غیرمجاز تردد و نواحی مورد استفاده برای انجام فعالیت های ساختمانی را مشخص کند. قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام نوع حصار سیمی برای شما مناسب است باید اطلاعات عمده ای در خصوص انواع این محصول بدانید. بهتر است قبل از انجام فرایند، گزینه مناسب برای پروژه خود را بیابید و با یادگیری همه چیز در مورد انواع نرده های سیمی و سیم های خاردار محافظ باغ، مناسب ترین آن را برای استفاده در اطراف باغ و زمین کشاورزی خریداری کنید.


هر نوع سیم خاردار مزایا و معایب خاص خود را دارد. همچنین هر کدام برای استفاده های خاص بهتر از بقیه هستند. این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر فشارهای مختلف دارد و بسیار مستحکم است.

 

این امر باعث می شود سیم های خاردار به گزینه ای عالی برای بسیاری از مصارف روستایی و شهری اعم از مسکونی و تجاری تبدیل شوند. تقریباً هر کسی می‌تواند حصار سیم خاردار برای دور باغ را نصب کند، به همین دلیل است که امروزه در بین کشاورزان و صاحبان خانه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تنها با کمک وسایل و تجهیزاتی مانند انبردست، قیچی و دم باریک و به کمک یک جفت دستکش می توانید به نصب این محصول اقدام کنید و این تمام چیزی است که برای نصب سیم خاردار برای دور باغ لازم دارید.


نکته دیگری که لازم است بدانید هزینه بسیار پایین انواع سیم محافظ می باشد. سیم های خاردار با توجه به نقش پر رنگی که در زندگی مدرن امروزی ایفا می کنند، بسیار مقرون به صرفه هستند زیرا معمولاً نیازی به نصب حرفه ای ندارند. آنها همچنین در نگهداری و محافظت از گاو و سایر دام ها در باغ و مزارع کاملاً کاربردی هستند. نکات فوق بار دیگر به ما نقش بی بدیل انواع سیم خاردار را در زندگی شهری و روستایی کنونی یادآور شدند و می توان گفت در صورت عدم وجود این محصول، بسیاری از فعالیت ها در اماکن شهری و روستایی مختل می شود زیرا امروزه از این محصول در اطراف باغ ها و ورودی مزارع، مسیرهای پیاده روی در پارک ها و ذخایر طبیعی، املاک مسکونی و تجاری، استخرهای مسکونی و اجتماعی و در اطراف زندان ها و تاسیسات نظامی استفاده می کنند. گاهی اوقات از این محصول در امتداد بالای نرده ها نیز استفاده می شود تا از بالا رفتن انسان ها ممانعت به عمل بیاورد. باید گفت که در صورت تماس این تیغ ها با بدن، ممکن است جراحت و بریدگی های سطحی و خراش های پوستی به وجود بیاید. پس تا حد امکان، از تماس مستقیم با این سیم های تیغی جلوگیری کنید.

 

سیم-خاردار-تبری-برای-دور-باغ

 

خرید سیم خاردار برای دور باغ


اصولا، اصلی ترین عاملی که افراد از ورود به باغ و زمین های خصوصی اجتناب می کنند، وجود حصار و سیم خار دار در اطراف آن است. در صورتی که اگر یک باغ مجهز به سیم تیغی نباشد، افراد به وفور به خود اجازه ورود به زمین شخصی دیگران را می دهند. برای جلوگیری از این اتفاق، امروزه سیم خاردار برای دور باغ بهترین و مناسب ترین گزینه می باشد زیرا با افزایش قیمت مصالح ساختمانی، کشیدن حصارهای دیواری کمی پرهزینه است و بنابراین تنها راه حل پیشرو، خرید و استفاده از سیم تیغی و خاردار است.


از آن جایی که سیم خاردار به گونه ای محافظ باغ به شمار می رود، حین خرید آن باید بیش ترین دقت را داشته باشید تا محصولی مرغوب تهیه کنید. برای انجام این کار، شزکت حصار نوین الماس در این زمینه فعالیت دارد و با استفاده از ظرفیت تولیدی بالای خود، اقدام به عرضه و فروش مستقیم انواع سیم خاردار برای دور باغ کرده است . در صورتی که زمین کشاورزی و باغات شما مساحت بالایی دارد و نیاز به مقادیر بالایی از انواع این سیم دارید، خرید مستقیم مناسب ترین گزینه ممکن است زیرا در این شیوه از خرید، قیمت نهایی بسیار کاهش می یابد و مشتری کمترین هزینه را برای دریافت محصول پرداخت می کند.

 

حصار-نوین-الماس-تولید-کننده-سیم-خاردار

دیدگاه ها

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *